3CX anlæg

3CX er stabilt og let at administrere

IP telefoni med 3CX

Hos Datalogik foretrækker vi at bruge systemet 3CX til IP telefoni. Vi har brugt det i flere år og har rigtig mange og gode erfaringer med det. Det er stabilt, har masser af muligheder og er let at administrere. Derfor har vi valgt at indgå et partnerskab med 3CX og er nu foretrukken partner (Preferred Partner) hos 3CX.

Anlægget er baseret på Windows og består af en server og noget software. Det hele bliver leveret, som én pakke, og vi sørger for at maskine og program er skaleret korrekt i forhold til dine behov.

 

Fordele

  • 3CX Telefonanlæget bruger det eksisterende netværk og kræver ingen ekstra kabling
  • Det er let at vedligeholde
  • Det er mange gange billigere end et traditionel anlæg. (Se priser her)
  • 3CX giver mulighed for at koble hjemmearbejdsplader, fjernkontorer og kørende medarbejdere sammen
  • Brugerne kan selv administrere deres lokalnumre - mht. viderestilling, åbningstid mv.
  • 3CX er baseret på og virker med den udbredte SIP standard. Det betyder, at du kan bruge telefoner fra mange forskellige producenter
  • Du kan ringe via Internetlinjen - eller du kan kombinere det med traditionelle linjer (evt. i en overgangsfase)
  • Opkald til udlandet bliver til lokal takst med Internettelefoni

Nøglefunktioner

  • 3CX Assistant – grafisk omstillingsbord på din computer
  • 3CXPhone– brug computeren som telefon
  • Administration via din browser - dvs. ikke behov for at installere programmer
  • Ubegrænset antal telefoner
  • Indikator på telefonen for at se om dine kollegaer er optagede/ledige
  • Integration med Outlook / CRM / NAV / C5 – foretag opkald direkte fra computeren med et tastetryk
  • 3CX brokobling – forbind flere kontorer til ét anlæg
  • 3CX tunnel – forbind sikkert og let fjernkontorer, hjemmearbejdspladser mv.
  • Telefonsvarer - modtag dine beskeder på e-mail
  • Ubegrænset antal menuer, køer mv.
  • Automatisk konfiguration af nye telefoner
  • Intercom (ring op og tal uden at vente på, at modtageren løfter røret - f.eks. til fællesbeskeder eller sekretærfunktion)
  • Viderestilling med avancerede regler baseret på nummer, tid og type af opkald
  • Køer og ringegrupper med musik
  • Optag samtaler
  • Telekonferencer
  • Parkér opkald

© 2017 Datalogik, Alle rettigheder forbeholdt